tysdag 5. mai 2009

IDAS SOMMARVISA

"Du ska inte tro det blir sommar,
Ifall inte nån sätter fart.
På sommarn och gör lite somrigt,
Då kommer blommorna snart.
Jag gör så at blommorna blommar,
Jag gör hela kohagen grön.
Och nu så har sommaren kommit,
För jag har just tagit bort snöen.

Jag gör mycket vatten i bäcken,
Så där så det hoppar och far.
Jag gör fullt med svalor som flyger,
Och myggor som svalorna tar.
Jag gör löven nya på träden,
Och små fågelbon här og där.
Jag gör himlen vacker om kvällen,
För jag gör den alldeles skär.

Och smultron det gör jag åt barna,
För det tycker jag dom kan få.
Och andra små roliga saker,
Som passar når barna är små.
Och jag gör så roliga ställen,
Där barna kan springa omkring.
Då blir barna fulla med sommar,
Och bena blir fulla med spring."


Eg har skrivedag og gler meg til sommaren. Det er lite som gir meir sommarstemning enn denne songen. Eg ser fram til å gå på fjellet, lese bøker som eg elles ikkje har tid til, og ete mykje jordbær. Eg ser mindre fram til å reparere brotne trollnasar, og å prøve å nynne Grieg si Holberg-suite for interesserte turistar. Uansett, det blir nok kjekt. 

Eg har planar om å få med meg ein amerikanar på Slogen. Eg trur ikkje ho har gått på fjellet før, so kanskje vi skal begynne med ein tur til Storseterfossen. På Slogen har eg sjølv berre vore éin gong, men det er verdt å gjere monge fleire gongar, til trass for ein fleire timars nedovertur med skjelvande bein. Utsikta er noko av det finaste eg har sett. 




Her i England denne siste veka har fem skular blitt stengt på grunn av svineinfluensa. Den svenske krimserien "Wallander" er stor suksess på BBC. Overalt er der karikaturar av Gordon Brown. 1. mai var ikkje fridag, men det var derimot den 4. På framsidene er det som regel banksjefar og politikarar som anten seier "årsak", som får millionbonusar, og som skuldar på andre. Det blir ikkje gammalt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar